نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارذ اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر + تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم بحران ها را هوشمندانه مدیریت کنیم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ٣١ اردیبهشت ١۴٠٣) | بارش مجدد باران از فردا امتحانات دانشگاه پیام نور لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فعالیت‌های دانشگاه فردوسی مشهد همچنان ادامه دارد فعالیت دانشگاه‌های سراسر کشور همچنان ادامه دارد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویری از انتقال پیکر شهدای حاضر در بالگرد حامل رئیس جمهور
سرخط خبرها

بارش برف شمال شرق تهران را سفیدپوش کرد (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۰۵۸۱
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
بارش برف شمال شرق تهران را سفیدپوش کرد (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)
آغاز بارش برف زمستانی از شب گذشته آغاز شده و شهرستان‌های شمال شرق استان تهران را سفیدپوش کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تداوم بارش برف از شب گذشته آغاز شده و تا کنون ادامه دارد و بر این اساس بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر مدارس شهرستان‌های پردیس دماوند را غیرحضوری کرد.

بر اساس هشدار سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان تهران، بارش برف در مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای شهرستان‌های استان تهران پیش‌بینی‌شده بود و مدیریت بحران شهرستان‌ها در حالت آماده‌باش بودند.

بارش برف و نزولات آسمانی در بهمن‌ماه موجب شادی مردم و تأمین منابع آبی استان تهران در خشکسالی اخیر است.

بارش تا ۱۸ بهمن ادامه دارد

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر صدور هشدار زرد، از تمدید هشدار مدیریت بحران در تردد از مسیر‌های کوهستانی پایتخت خبر داد و گفت: به مردم توصیه می‌شود تا روز چهارشنبه صبح در صورت عدم ضرورت از حضور در مسیر‌های کوهستانی بپرهیزند.

وی افزود: طبق اعلام هواشناسی با سامانه بارشی در مناطق شمالی و نیمه غربی و افزایش سرعت وزش باد در نیمه جنوبی و مناطق غربی و ارتفاعات تا روز چهارشنبه ۱۸ بهمن همراه خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از تداوم رصد و پایش‌های این اداره کل در خصوص مخاطرات احتمالی ناشی از بارش‌ها خبر داد و عنوان کرد: به همه دستگاه‌های خدمات‌رسان اعلام می‌کنیم نسبت به حضور به‌موقع و مداوم در مسیر‌های دارای بارش، اقدام جهت شن و نمک پاشی به‌منظور کاهش لغزندگی محور‌ها و پاک‌سازی دهانه پل‌ها و لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها اهتمام ویژه داشته و از آمادگی تجهیزات و ماشین‌آلات جهت خدمت‌رسانی و امدادرسانی به‌موقع به مردم اطمینان حاصل کنند.

یزدی مهر در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه‌به احتمال وزش باد شدید در مناطق مذکور تمامی شهروندان و ذی‌نفعان تابلو‌های تبلیغاتی، در خصوص استحکام سازی ساختمان‌های نیمه‌کاره و سست، داربست‌ها و پوشش گلخانه‌ها توجه داشته باشند و کوهنوردان نیز باتوجه‌به توصیه‌های قبلی همچنان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->